1. Postup.
Vrátené produkty musia byť nenosené a čisté. Pozor aj na značkové obaly a boxy. Ich poškodenie by sme museli zohľadniť v ďalšom postupe vrátenia. Do balíku vložte aj formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, v prípade ak požadujete vrátenie peňazí. V prípade výmeny tovaru vložte do balíku formulár na výmenu tovaru. Tieto formuláre nájdete na našej stránke, v popise produktu - v položke Prílohy, alebo ste ich dostali pri potvrdení vašej objednávky.
2. Odošlite balík zadarmo cez Packetu – Zásielkovňu kde obsluhe nahlásite kód 95745522 – R.G.Shop.
Najbližšiu pobočku nájdete na www.packeta.sk/pobocky od obsluhy si vyžiadajte potvrdenie o odoslaní zásielky. Ak zvolíte iného doručovateľa použite adresu uvedenú na faktúre, v tom prípade však nebudeme hradiť prepravu. Balík neposielate na dobierku - takúto zásielku náš sklad nepríjme.
3. Hotovo.
Akonáhle obdržíme vrátený tovar späť v našom sklade v Komárne, vrátime vám peniaze, alebo v prípade výmeny tovaru vám ho obratom zašleme. Refundácia trvá zvyčajne do 5 dní, ale snažíme sa vrátiť čiastku skôr.
Máte s produktom problém?
Kľúčom k úspešnému vyriešeniu problému je včasné nahlásenie chyby a nepoužívanie chybného produktu. Do 5 dní od obdržania zásielky nás kontaktuj emailom: rgshop@boxclub-kn.sk
Potrebuješ poradiť? Kontakujte nás:
Po – Pia od 9,00 – do 15,00 hod
rgshop@boxclub-kn.sk
+421 903 447 784
Formulár na výmenu (vrátenie) tovaru: stiahnuť